מע"מ שאולי רוב האזרחים מכירים, קשור למחירים של מוצרים הכוללים גם 17% אחוז מע"מ, למעט באזורים פטורים ממס זה כמו אילת והדיוטי פרי. עם זאת, למע"מ יש עוד צדדים, בעיקר בהקשרים מקצועיים עסקיים.

משרדו של מומחה המס ג'קי מצא מתמחה בליווי וייצוג של לקוחות, ארגונים וחברות מול משרדי המס השונים, בדגש על מס ערך מוסף. בנוסף, ג'קי מצא מייעץ אישית בתחום כאשר מדובר על עסקאות מורכבות וגדולות. במשך שנים, לקוחות המשרד נהנים מליווי צמוד מול ענף המע"מ ברשות המיסים, כולל הגעה להסדרים שונים בתחום. 

המשרד מעניק ייעוץ וליווי בתחום המע"מ בנושאים כמו: עסקאות מקומיות ובינלאומיות, ייצוא וייבוא של מוצרים או שירותים, עסקאות נדל"ן ומקרקעין, חברות ניהול ואחזקה, שכר ומכר, אספקת שירותים במדינות שונות ע"י נותני שירותים ישראליים, שירות ליווי אישי לתושבי חוץ, עסקאות מס אפס, הסכמים ועסקאות הפטורות ממס ערך מוסף (מע"מ) וכן טיפול במס רווח, הכרה בחובות אבודים והשבת מע"מ ששולם. 

כחלק מתפקידו כסמנכ"ל ברשות המיסים בישראל, ג'קי מצא כיהן כ"ראש המוסד למתן החלטות מיסוי, והיה חלק מהגורמים המאשרים עשרות החלטות מיסוי (פרה רולינג)" בתחום המע"מ – מס ערך מוסף.

חשוב לזכור -ישנן לא מעט עסקאות בתחום המע”מ החייבות בדיווח לרשויות המיסים. אי דיווח על אותן עסקאות הוא בגדר עבירה פלילית לה עונשים קבועים בחוק.